Tagboard
Place your tagboard here. The maximum height is 140px and the maximum width is 180px.

fairytale ? not again
posted on 21 November 2012 4:46 AM

there aint real fairytale in this world , love.

salah percaturan. mungkin sebab terlalu teruja. darah muda, itu normal. buat keputusan selalu pantas. tak sedar semuanya bakal berubah. tak harap dia jadi sesempurna putera kayangan. cukup sekadar memahami dan mampu bertoleransi. tapi sayang, dia buat aku fikir dia sama sperti yang pernah ku kenal. awal perkenalan semuanya tampak manis, bersungguh katanya. sedangkan nak ke 7e nak beli rokok pun kena ada kemahuan. kalau tak hendak, mana nak dapat. tak gitu? effort dia biar ada, jangan terlampau stay back sangat, nanti kau yang rugi. *tersimpang*  

macam cliche, kau bersungguh bila kau mahu, dah dapat kau buat macam takde nilai. bro, pokok bunga pun kena baja, kena siram hari-hari baru dia kasik bunga kembang lawa-lawa. kau ingat aku tunggul nak makan hati ulam jantung sambal kicap hari-hari? fikir bro, otak ada so guna. useless, benda sama . repeat banyak kali. kalau lagu favorite aku takpe jugak nak repeat empat puluh juta kali pun. ini tak enak, tak yah ulang. 

first, kau cakap kau faham . mengerti semua benda, itu ini semua kau kata okay. aku dah tanya, aku dah bagitau dari mula. tuptap. in a blink, kau jadi dan kau ada semua sifat yang aku paling malas nak hadap atas dunia ni. bro, benda tu tak salah. menegur tu amalan mulia. tapi, awal sangat kot. kau tak pernah nak hadam perangai aku, kau tak faham lagi keras hati kepala degil berbatu batu aku ni. then how, kau boleh fikir, kau mampu nak ubah aku, nak tegur aku ?! aku tak nampak usaha kau berhasil, yang nyata kau buat semua rasa hilang. kosong. semua macam takde nilai. kau silap langkah, peluang dah diberi , tapi kau tak hargai. sedangkan kawan yang enam tahun tidur sebantal, makan semangkuk nasihat sampai dia jemu, still aku tak pakai. ini kan pulak engkau. note that. 

mungkin ini yang terbaik. 2 tahun sendirian. sudah terbiasa, hadir engkau hanya tambah luka. mungkin tanpa dikau, hadirnya kembali suka. mungkin? 

with love,
TA 



← older newer →
welcome homosapiens
TyaAzuhari
onenine. student.
Instagram
pictures of life
Use some widgets to display pictures from Instagram like Snapwidget or Webstagram.
Followers
awesome people
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses. Banners from Fairycandlesxo. Colors by Elseven. Leave credits intact. Missing credits please inform me on my blog.